Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

5ος ὕμνος

Κύριε, ἀγαπημένε τῆς καρδιᾶς μου,

γλυκύτατε τῆς ψυχῆς μου,

θησαυρέτῆς γνώσεως μου,

μέ μεγάλη προθυμία καταφεύγω

στό φῶς τῆς θεότητάς σου

γιά νά πληρωθεῖ ἡ ζωή μου

εἰρήνη καί γλυκειά ἀγάπη

θεία πραότητα καί ἀγγελομίμητη χαρά

ὥστε νά σκηνωθεῖ στήν καρδιά μου

τό ἄπλετο φῶς τῆς θείας χάριτός Σου.

Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ τῆς θείας ἀγαθότητας

προθύμως σ’ἀγαπῶ ὑπέρ πάντων

καί ἐπικαλοῦμαιἐξ ὄλης τῆς καρδίας μου

εἴσελθε βαθύτατα στήν ὕπαρξή μου

ἁγίασον με καί καθάρισόν με

ἀπό παντός μολυσμοῦ σαρκός καί πνεύματος

καί ἐνοίκησον με πνεῦμα σοφίας

πνεῦμα ταπεινώσεως καί ὑπομονῆς,

πνῦμα ἀγαπης καί θυσίας,

πνεῦμα συγχωρήσεως καί ἐλέους.

Κύριε Πανάγαθε, Πάμφωτε, δεδοξασμένε,

λάμπρυνον τήν καρδία μου

μέ τό ἀπρόσιτον φῶς τῆς θεότητάς Σου

προσφέροντας τήν φλόγα τῆς ἀγάπης μου

Καί τόν γλυκύτατον ἔρωτα τῆς καρδιᾶς μου

καιόμενος ὅλος ἀπό τήν γλυκύτητα

τῆς θείας ἀγάπης Σου.